راهنمای خرید لباس در تابستان

این روزها اگر سری به بورس مانتوفروشی بزنید، خواهید دید که رنگهای روشن ، زرد ، سبز و … تابستان امسال را از آن خود کرده اند . فصل تابستان ، فصل های رنگ های شاد است که گرمی و انرژی را نشان می دهند . اگر در این فصل به دنبال خرید یک مانتو تابستانه هستید حتما رنگ را انتخاب کنید . فراموش نکنید این نکته را که بدن شما گرما تولید می کند که درجه حرارت این گرما از درجه هوای محیط کمتر است .در نتیجه اگر در تابستان لباس ها و مانتوهای روشن بپوشید این گرما راحتتر به بیرون بدن منتقل می شود.

سعی کنید از مانتوهایی استفاده کنید که از پارچه های نازک دوخته شده اند و بدون چین ولایه باشند ، در این صورت در مانتوتان در خیابان شلوغ و گرم شهر احساس خنکی بیشتری می کنید . الیاف مصنوعی که در بافت پارچه مانتو به کار می روند برای این فصل مناسب نیستندولی الیاف نخی ، پنبه ای و کتانی ،مانتوهای خوبی برای این فصل می بافند .

کفش های تابستانه : تابستان فصل کفشهای عروسکی و صندل برای بانوان است که از پشت ویترین فروشگاه ها چشمک می زنند . در کفش های عروسکی روباز به خصوص اگر با جنس پارچه ای انتخاب شوند ، پاهایتان در تابستان کمتر عرق میکند .

پیراهن های نخی : در تابستان پوشیدن پیراهن های نخی با دوخت های رها و گشاد حسابی شما را در منزل خنک می کند و فراموش نکنید که به سراغ پارچه های شاد با نقش گل ها و یا طرح های هندسی رنگارنگ بروید که برای این فصل مناسب تر است .امسال این لباس ها با بالاتنه کوتاه تر مد هستند ، یعنی کمربند از جنس خود ، پارچه به صورت پهن بالاتر از یک کمربند معمولی روی شکم را می پوشاند . مدل پیراهن تابستانه برای خانم ها در منزل اغلب کوتاهند . رنگهای روشن صورتی و نارنجی و حتی فسفری جلوه تابستانی به شما در منزل می بخشند . یقه های گرد خشتی ساده و هفت برای تابستان مناسب اند .

شال ها و روسری های فصل گرم : در این فصل باید روسری های شرمن ، ابریشمی ، لیز را کنار بگذارید و به سراغ شال ها و روسری های نخی بروید . تنوع رنگ این شال ها و روسری ها در تابستان فوق العاده است که اگر یک مانتو سفید و مشکی داشته باشید ، با چند روسری و شال نخ رنگی می توانید تنوع خوبی در پوششتان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *