لباس در تابستان برای آقایان

شلوار جین تعطیل : فصل تابستان فصل پوشیدن پیراهن ها و شلوارهای تنگ و چسبان نیست ، چون حسابی گرمتان می شود و احتمال عرق سوز شدن هم افزایش می یابد . به جای آن ، شلوار جین را کنار بگذارید و شلوارهای گشادتر و با پارچه های خنک تر را دم دست قرار دهید . در این لباسهای گشادتر احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و با عبور هوا از آن خنک تر می شوید .

نخی ؛ و پارچه فصل : پارچه نخی ، پارچه این فصل است . بنابراین بلوزها، پیراهن ها و شلوارهای نخی، انتخاب نخست شما در این فصل خواهید بود . لباسهایی را که الیاف مصنوعی دارند کنار بگذارید . در لباسهای نخی احساس خنکی می کنید در ضمن ، پوست تان هم از گرما و عرق به خارش و التهاب نمی افتد . اگر با چروکی پارچه مشگلی ندارید ، لنین هم پارچه خنکی است .

کلاه و عنیک آفتابی ، دستمال گردن : شاید برای خانم ها کلاه لبه دار گذاشتن در جامعه ما اندکی غیر متعارف باشد ولی برای آقایان چندان اشکالی ندارد . اگر کارتان به گونه ای است که دایم زیر آفتاب هستید ، یک کلاه حصیری لبه دار بخرید. این کلاه ها دو فایده دارند ؛ یکی اینکه لبه آن صورت شما را از تابش آفتاب محافظت می کند و در عین حال با عبور هوا از شیارهای بین بافت های حصیری ، خنک خواهد شد . عینک آفتابی هم فراموش نشود . اگر هم اهل بستن دستمال گردن هستید ، دستمال گردن هایی با رنگهای شاد را به شما توصیه می کنیم .

فقط در خانه : بسیاری از آقایان ایرانی عادت دارند در منزل بیژامه بپوشند. اگر شما هم این عادت را دارید ، برای این فصل نوع نخی و با رنگ روشن تر را برگزینید . اگر پیراهن های نخی رکابی و بی آستین ، لباس های تابستانه مناسبی برای آقایان در روزهای تابستانی خانه است .

صندل های مردانه وارد می شوند : لطفا به سراغ جاکفشی بروید . کفش های اسپرت و بسته را بردارید و برای فصل آینده کنار بگذارید . در این فصل باید کفش هایی بپوشید که دارای منافذی برای عبور هوا و خنک شدن پاها باشند چون در این فصل دیگر در کفش عرق می کند . صندلهایی که با بندهایی روی پا محکم می شوند ، گزینه های مناسبی برای مردان تابستانی هستند . اگر به صندل عادت ندارید ، دست کم به جای کفش چرمی ، کفشی پارچه ای انتخاب کنید .

سفید به جای سیاه : اگر شما در یک روز گرم تابستانی آقایی را با پیراهن مشکی ببینید ، احساس گرما می کند ولی اگر یک پیراهن سفید پوشیده باشد ، احساس خنکی می کنید چون رنگها اثر روانی بر مخاطب دارند . در این فصل تا می توانید رنگهای روشن بپوشید چون رنگ های روشن بخش زیادی از نور خورشید را به محیط منعکس می کنند ولی برعکس رنگهای تیره نور خورشید را جذب کرده و شما احساس گرما خواهید کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *